2022 рік, 31 ст. Список використаних джерел містить 26 найменувань. У роботі вміщено 5 рисунків.
ЗМІСТ
ВСТУП
1. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ УЧНІВ ТА ЇХ ВПЛИВ НА СПРИЙНЯТТЯ ПРИРОДНИЧОГО МАТЕРІАЛУ
1.1. Історичний аспект досліджень особливостей сприйняття природничого матеріалу розумово відсталими учнями
1.2. Особливості психологічного розвитку при різних ступенях розумової відсталості
1.3.Уявлення розумово відсталої дитини про природу
2. ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ ПРИРОДНИЧОГО МАТЕРІАЛУ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИМИ УЧНЯМИ
2.1. Етапи формування знань з природознавства у розумово відсталих учнів
2.2. Засвоєння природничих понять розумово відсталими учнями
2.3. Організаційні форми навчання природознавства для розумово відсталих учнів
3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОРЕКЦІЙНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ УСУНЕННЯ ПРОБЛЕМ ПРИРОДОЗНАВЧОГО ЗАСВОЄННЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ УЧНІВ
3.1. Дидактична гра в корекційно-виховному процесі
3.2. Екскурсія як корекційний засіб збагачення уявлень про природу у розумово відсталих школярів
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.