Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Прес-реліз як інструмент маркетолога у PR-компанії

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2019
Кількість сторінок
48

2019 рік, 48 ст. Список використаних джерел містить 25 найменувань. У роботі вміщено 8 рисунків, 1 таблиця.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ПРЕС-РЕЛІЗ ЯК ОСНОВНИЙ ЖАНР PR -ТЕКСТІВ

1.1.  Прес-реліз: суть, види та функції

1.2. Структура, види і форми побудови прес-релізів

1.3. Особливості написання успішних прес-релізів

РОЗДІЛ 2. ПРЕС-РЕЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ У PR-КОМПАНІЇ 

2.1. Прес-реліз як інструмент комунікації зі ЗМІ

2.2. Порівняльний аналіз прес-релізів на прикладі сучасних компаній   

2.3. Головні цілі створення і розміщення прес-релізів

РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАПИСАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРЕС-РЕЛІЗІВ У СУЧАСНОМУ СВІТІ PR-ТЕХНОЛОГІЙ 

3.1. Основні переваги прес-релізів. Типові помилки при створенні прес-релізів  

3.2. Шляхи підвищення ефективності прес-релізів

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ   

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2019
Кількість сторінок
48

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися