2019 рік, 48 ст. Список використаних джерел містить 25 найменувань. У роботі вміщено 8 рисунків, 1 таблиця.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПРЕС-РЕЛІЗ ЯК ОСНОВНИЙ ЖАНР PR -ТЕКСТІВ
1.1. Прес-реліз: суть, види та функції
1.2. Структура, види і форми побудови прес-релізів
1.3. Особливості написання успішних прес-релізів
РОЗДІЛ 2. ПРЕС-РЕЛІЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ У PR-КОМПАНІЇ
2.1. Прес-реліз як інструмент комунікації зі ЗМІ
2.2. Порівняльний аналіз прес-релізів на прикладі сучасних компаній
2.3. Головні цілі створення і розміщення прес-релізів
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАПИСАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПРЕС-РЕЛІЗІВ У СУЧАСНОМУ СВІТІ PR-ТЕХНОЛОГІЙ
3.1. Основні переваги прес-релізів. Типові помилки при створенні прес-релізів
3.2. Шляхи підвищення ефективності прес-релізів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.