Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
400 грн

Маркетингова інформаційна система туристичного підприємства

В наявності
400 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
40

2022 рік, 40 ст. Список використаних джерел містить 21 найменування. У роботі вміщено 5 рисунків, 1 таблиця.

ЗМІСТ

ВСТУП

1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА          

1.1. Сутність, структура та характеристика складових елементів маркетингової системи підприємства

1.2. Джерела зовнішньої та внутрішньої інформації туристичного підприємства

1.3. Методи збору та систематизації маркетингової інформації  туристичного підприємства

2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ СИСТЕМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ІЛІТАШ-ТУР 

2.1. Управлінська характеристика та аналіз маркетингової діяльності туристичного підприємства Іліташ-тур

2.2. Оцінка елементів МІС туристичного підприємства Іліташ-тур

3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ МІС ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ІЛІТАШ-ТУР

ВИСНОВКИ 

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
40

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net