2022 рік, 40 ст. Список використаних джерел містить 21 найменування. У роботі вміщено 5 рисунків, 1 таблиця.
ЗМІСТ
ВСТУП
1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність, структура та характеристика складових елементів маркетингової системи підприємства
1.2. Джерела зовнішньої та внутрішньої інформації туристичного підприємства
1.3. Методи збору та систематизації маркетингової інформації туристичного підприємства
2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ СИСТЕМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ІЛІТАШ-ТУР
2.1. Управлінська характеристика та аналіз маркетингової діяльності туристичного підприємства Іліташ-тур
2.2. Оцінка елементів МІС туристичного підприємства Іліташ-тур
3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ МІС ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ІЛІТАШ-ТУР
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.