2024 рік, 36 ст. Список використаних джерел містить 40 найменувань. У роботі вміщено 2 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ ІІ. ОЦІНЮВАННЯ ПОРУШЕНЬ НАВИЧОК ПИСЬМА ПРИ ДИСГРАФІЇ У ТРЕТЬОКЛАСНИКА З МОВЛЕННЄВИМИ ТРУДНОЩАМИ
2.1 Процедура оцінювання навичок письма при дисграфії у третьокласника з мовленнєвими труднощами
2.2 Ступень порушень навичок письма при дисграфії в учня третього класу з мовленнєвими труднощами
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ ІІІ. ПОДОЛАННЯ ДИСГРАФІЇ В УЧНЯ ТРЕТЬОГО КЛАСУ З МОВЛЕННЄВИМИ ТРУДНОЩАМИ
3.1 Траєкторія розвитку писемного мовлення при дисграфії в учня третього класу з мовленнєвими труднощами
3.2 Динаміка прояву показників розвитку навичок письма
Висновки до третього розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.