2023 рік, 62 ст. У роботі вміщено 7 рисунків, 5 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СПОЖИВАЧІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО МІКРОСЕРЕДОВИЩА
РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА В «КОКА-КОЛА»
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Характеристика діяльності підприємства на клієнтурних ринках
3.2. Визначення характеристик споживачів
3.3. Складання портрету споживача
РОЗДІЛ 4. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ І МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО РОЗШИРЕННЯ КОЛА СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
4.1. Основні напрями розширення кола споживачів
4.2. Маркетингове обґрунтування запропонованих заходів
4.2.1. Програма та методика маркетингового дослідження
4.2.2. Особливості впливу трендів на формування поведінки споживачів в «Кока-Кола»
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.