Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
600 грн

СПОЖИВАЧІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ,ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА

В наявності
600 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
62

2023 рік, 62 ст. У роботі вміщено 7 рисунків, 5 таблиць.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. СПОЖИВАЧІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО МІКРОСЕРЕДОВИЩА

РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА В «КОКА-КОЛА»

РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

3.1. Характеристика діяльності підприємства на клієнтурних ринках

3.2. Визначення характеристик споживачів

3.3. Складання портрету споживача 

РОЗДІЛ 4. РОЗРОБЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ І МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО РОЗШИРЕННЯ КОЛА СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

4.1. Основні напрями розширення кола споживачів

4.2. Маркетингове обґрунтування запропонованих заходів 

4.2.1. Програма та методика маркетингового дослідження

4.2.2. Особливості впливу трендів на формування поведінки споживачів в «Кока-Кола»

ВИСНОВОК

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
62

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися