2020 рік, 54 ст. Список використаних джерел містить 25 найменувань. Робота включає 8 таблиць, 2 рисунки
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ З КЛІЄНТАМИ
1.1. Поняття організації роботи підприємств з клієнтами у туризмі
1.2. Досвід у сфері організації роботи з клієнтами в Україні
1.3. Стратегія роботи з клієнтами на туристичному підприємстві
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АККОРД-ТУР»
2.1. Організаційно-управлінська характеристика туристичного підприємства «Аккорд-Тур».
2.2. Аналіз основних фінансових показників і діяльності туристичного підприємства «Аккорд-Тур»
2.3. Оцінка організації роботи з клієнтами на туристичному підприємстві «Аккорд-Тур»
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З КЛІЄНТАМИ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
3.1 Пропозиції удосконалення роботи з клієнтами на туристичному підприємстві «Аккорд-Тур»
3.2. Економічний ефект роботи з клієнтами на туристичному підприємстві «Аккорд-Тур»
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.