2023 рік, 44 ст. Список використаних джерел містить 26 найменувань. У роботі вміщено 2 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК МЕТОДУ ВИХОВАННЯ Й НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
1.1. Поняття та роль ігрової діяльності в навчанні
1.2. Психолого-педагогічні аспекти організації ігрової діяльності в початковій школі
1.3. Вплив ігор на пізнавальний розвиток дітей
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
2.1. Види ігор для ознайомлення учнів з навколишнім світом
2.2. Підбір ігор відповідно до вікових та індивідуальних особливостей учнів
2.3. Методи та прийоми проведення ігрових занять
2.4. Роль вчителя в організації ігрової діяльності
РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ІГОР ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НАВКОЛИШНІМ СВІТОМ
3.1. Опис і аналіз проведених ігор
3.2. Результати спостережень за дітьми під час проведення ігрових занять
3.3. Оцінка впливу ігор на пізнавальний розвиток учнів
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.