2023 рік, 34 ст. Список використаних джерел містить 20 найменувань
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ УВАГИ ДІТЕЙ З ЗПР МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Поняття уваги та її значення у розвитку дітей
1.2. Особливості уваги дітей з ЗПР молодшого шкільного віку
1.3. Засоби розвитку уваги дітей з ЗПР молодшого шкільного віку в умовах спеціального закладу освіти
Висновки до 1 розділу
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК УВАГИ ДІТЕЙ З ЗПР МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
2.1 Методи діагностики рівня сформованості уваги у дітей з ЗПР молодшого шкільного віку
2.2.Методичні рекомендації з розвитку уваги дітей з ЗПР молодшого шкільного віку засобами гри
Висновки до 2 розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.