2023 рік, 51 ст. Список використаних джерел містить 24 найменування. У роботі вміщено 13 рисунків.
ЗМІСТ
Вступ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ УЯВИ УЧНІВ ЗАСОБАМИ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
1.1. Поняття про уяву. Особливості розвитку творчої уяви
1.2. Сутність проблемних ситуацій та способи їх створення
1.3. Умови створення проблемних ситуацій на уроках української мови
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПЛИВУ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ НА РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ УЯВИ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
2.1. Перебіг констатувального етапу дослідження та його результати
2.2. Зміст формувального етапу дослідження ефективності впливу проблемних ситуацій на розвиток творчої уяви учнів
2.3 Узагальнення результатів дослідження
Висновки до розділу 2
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТОК
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.