Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
600 грн

Маркетинова стратегія формування іміджу бібліотеки серед молоді

В наявності
600 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
49

2024 рік, 49 ст. Список використаних джерел містить 52 найменувань

ЗМІСТ

ВСТУП 

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ З ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ БІБЛІОТЕК СЕРЕД МОЛОДІ 

1.1. Стан наукової розробленості проблеми 

1.2. Термінологічна база та методичні засади дослідження 

РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ БІБЛІОТЕК СЕРЕД МОЛОДІ

2.1. Зарубіжний та український досвід формування іміджу бібліотеки

2.2. Розвиток маркетингових стратегій з формування іміджу бібліотек серед молоді 

ВИСНОВКИ 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
49

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net