Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
600 грн

Медіакомунікаційна діяльність закладу вищої освіти

В наявності
600 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
48
Унікальність роботи
98%

2025 рік, 48 сторінок, 98% унікальності. Список використаних джерел містить 31 найменування. У роботі вміщено 2 рисунки, 2 таблиці

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. АНАЛІТИЧНА ЗАПИСКА

1.1. Теоретичні та методологічні засади медіакомунікаційної діяльності Державного торговельно-економічного університету 

1.2. Аналіз чинників, що визначають медіакомунікаційну діяльність Державного торговельно-економічного університету 

1.3. Оцінка ефективності медіакомунікаційної діяльності 

1.4. Досвід реалізації медіакомунікаційної діяльності у провідних закладах вищої освіти  

РОЗДІЛ 2. ТВОРЧЕ ПРОЕКТУВАННЯ

2.1. Концепція вдосконалення медіакомунікаційної діяльності Державного торговельно-економічного університету

2.2. Створення стратегії контент-маркетингу для інформаційних платформ

2.3. Пропозиції щодо підвищення взаємодії із цільовими аудиторіями Державного торговельно-економічного університету

2.4. Прогнозування ефективності впровадження медіакомунікаційної діяльності 

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
48
Унікальність роботи
98%

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися