2019 рік, 88 ст. Список використаних джерел містить 27 найменувань. У роботі вміщено 14 рисунків, 45 таблиць.
ЗМІСТ
Розділ І. Аналіз господарської діяльності підприємства на ринку
1.1 Стисла характеристика маркетингової діяльності підприємства на товарному ринку
1.2 Фундаментальні особливості ринку, стан і тенденції
1.3 Техніко-економічний аналіз товару
Розділ ІІ. Аналіз маркетингового середовища компанії
2.1 Аналіз внутрішнього середовища підприємства
2.2 Аналіз макромаркетингового середовища
2.3 Аналіз мікромаркетингового середовища
Розділ ІІІ. Рекомендації щодо корегування маркетингової стратегії підприємства
3.1 Визначення маркетингової проблеми та можливості підприємства
Зведені таблиці маркетингового середовища
Висновки відносно маркетингової проблеми чи можливості
3.2 Аналіз альтернативних варіантів подолання маркетингової управлінської проблеми
3.3 Пропозиції по корегуванню маркетингової діяльності підприємства
ЧАСТИНА РОБОТИ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ
Вступ
Підвищення вимог енергоефективності будівель, рівня обізнаності про якість повітря, яким ми дихаємо в приміщенні, норми охорони праці, сьогодні надають нового значення вентиляції.
Головна мета систем вентиляції полягає в тому, щоб гарантувати високу якість повітря всередині приміщення. Забруднення повітря відбувається з різних причин: це результат життєдіяльності людини, запах меблів і будівельних матеріалів, запахи приготування їжі, присутність біологічних або хімічних забруднюючих речовин. висока вологість тощо.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.