2023 рік, 41 ст. Список використаних джерел містить 31 найменування.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичний аналіз підготовки педагогічних працівників ЗДО до впровадження LEGO-технологій в освітній процес дітей старшого дошкільного віку при формуванні логіко-математичної компетентності
1.1. Аналіз фахових джерел з проблеми дослідження LEGO-технології як засобу формування логіко-математичної компетентності
1.2. Напрями підвищення кваліфікації працівників ЗДО щодо формування логіко-математичної компетентності у дітей старшого дошкільного віку засобом LEGO-технології
1.3. Методичні особливості формування логіко-математичної компетентності засобами LEGO-технологій
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. Дослідно-експериментальне дослідження змісту підготовки педагогічних працівників до впровадження LEGO-технологій в освітній процес дітей старшого дошкільного віку при формуванні логіко-математичної компетентності
2.1. Стан підготовки педагогічних працівників ЗДО №12 до формування логіко-математичної компетентності засобом LEGO-технологій
2.2. Розробка змісту семінарських занять з підготовки педагогічних працівників до формування логіко-математичної старших дошкільників компетентності засобом LEGO-технологій
2.3. Аналіз результатів дослідження та методичні рекомендації
Висновки до другого розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.