2023 рік, 48 ст. Список використаних джерел містить 65 найменувань
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРАТИВНОГО НАВЧАННЯ
1.1. Основні положення педагогічної інтеграції, сутність поняття «інтегративний підхід»
1.2. Огляд типів інтегрованих уроків, методів викладання інтегрованого курсу, видів та особливостей інтегрованих й інтегративних технологій навчання
1.3. Характеристика сучасного освітнього процесу в Україні, його стану, перспектив та проблем, досвіду реалізації інтегративного підходу в шкільній освіті
1.4. Зарубіжний досвід побудови структури та змісту інтегрованої й інтегративної освіти
РОЗДІЛ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРОВАНИХ ЗАНЯТЬ У ШКОЛІ ЯК НЕВІД’ЄМНОГО ЕЛЕМЕНТУ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА ПРИКЛАДІ УРОКІВ ІСТОРІЇ
2.1. Реалізація інтегративного підходу як засобу формування цілісності знань і вмінь з предмету «Історія»
2.2. Принципи побудови інтегрованого уроку, його види та особливості, методи і прийоми навчання
2.3. Навчально-методичне забезпечення інтегрованого навчання з предмету «Історія»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.