2024 рік, 47 ст. Список використаних джерел містить 20 найменувань. У роботі вміщено 4 рисунки, 2 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
Рoзділ І. Теоретичні основи створення та функціонування інтернет-магазинів
1.1.Сутність, класифікація та основні функції інтернет-магазинів
1.2. Особливості групування товарів в інтернет-магазинах на прикладі «Comfy»
Розділ ІІ.Технічні та економічні аспекти створення інтернет-магазину
2.1. Технічні засоби та платформи для створення інтернет-магазину
2.2. Комерційні стратегії просування товарів в інтернет-магазині
2.3. Економічна ефективність та ризики функціонування інтернет-магазину «Comfy»
Розділ ІІІ. Аналіз діяльності інтернет-магазину «Comfy» та рекомендації щодо його удосконалення
3.1.Структура та асортимент товарів на «Comfy»
3.2. Методи та інструменти просування в інтернет-магазині «Comfy»
3.3.Рекомендації щодо вдосконалення комерційної стратегії та асортиментної політики інтернет-магазину «Comfy»
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.