2025 рік, 33 сторінки, 90% унікальності. Список використаних джерел містить 16 найменувань. У роботі вміщено 14 рисунків, 3 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДО МАРКУВАННЯ ТОВАРІВ
1.1.Основні підходи та принципи до маркування товарів
1.2 Нормативно-правова база щодо інформаційного забезпечення та маркування побутової техніки
2. ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ВИМОГ ДО МАРКУВАННЯ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ
2.1. Вимоги до маркування побутової техніки згідно міжнародних та національних стандартів
2.2. Основні складові маркування: технічна, екологічна, енергетична інформація
3. АНАЛІЗ МАРКУВАННЯ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ
3.1. Стан споживчого ринку побутової техніки в Україні
3.2. Характеристика структури маркування побутової техніки (на прикладі різних категорій)
4. ОЦІНКА ЯКОСТІ ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ
4.1. Основні вимоги до інформаційного забезпечення побутової техніки відповідно до стандартів
4.2. Оцінка відповідності інформаційного забезпечення та маркування технічним та екологічним стандартам
ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ ПОСИЛАННЯ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.