2023 рік, 35 ст. Список використаних джерел містить 18 найменувань. У роботі вміщено 2 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
Розділ 1. Теоретичні основи формування плану збуту продукції на підприємстві в умовах ринку.
1.1 Сутність, мета та завдання планування збуту продукції в умовах ринку.
1.2 Структура плану збуту та основні показники, що розраховуються при плануванні збуту продукції на підприємстві.
Розділ 2. Сучасна практика формування плану збуту продукції на вітчизняних та зарубіжних підприємствах.
2.1. Передовий досвід планування збуту продукції на зарубіжних підприємствах.
2.2. Найкращі практики планування збуту продукції на вітчизняних підприємствах.
Розділ 3. Проблеми та напрямки удосконалення плану збуту продукції в умовах ринку на підприємствах України.
3.1. Проблеми планування збуту продукції на підприємствах України.
3.2. Напрямки вдосконалення планування збуту продукції на вітчизняних підприємствах.
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.