2023 рік, 38 ст. Список використаних джерел містить 18 найменувань
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ I. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
1.1. Теоретичний аналіз досліджуваної проблеми в науково-методичній літературі
1.2. Психолого-педагогічний аспект вивчення проблеми формування позитивної мотивації в молодших школярів
1.3. Дидактична гра як засіб мотивації до навчання
РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ МОТИВАЦІЇ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2.1. Методика застосування дидактичних ігор як засобу формування позитивної мотивації до навчання
2.2. Результати експериментального дослідження
2.3. Етапи формування позитивної мотивації до навчання в молодших школярів
2.4. Роль вчителя та батьків у формування позитивної мотивації до навчання в молодших школярів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.