2022 рік, 43 ст. Список використаних джерел містить 10 найменувань. У роботі вміщено 2 рисунки, 12 таблиць.
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1.Маркетингова характеристика підприємства
Розділ 2. Конкурентоспроможність продукції, сутність, значення, методи оцінювання
Розділ 3. Дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства за інтегральним показником
3.1. Визначення переліку параметрів, які підлягають оцінюванню
3.2. Оцінювання характеристик продукції підприємства, конкурента та «ідеального» товару
3.3. Розрахунок інтегрального показника конкурентоспроможності
Розділ 4. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції
4.1. Основні шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності продукції
4.2. Маркетингове обґрунтування запропонованих заходів
4.2.1. Захід
4.3. Вплив запропонованих заходів на показник роботи підприємства та рівень конкурентоспроможності продукції
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.