2023 рік, 96 ст. Список використаних джерел містить 67 найменувань. У роботі вміщено 8 рисунків та 6 таблиць
ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ З ДОШКІЛЬНИКАМИ З ЗПР
1.1. Поняття та класифікація здоров'язбережувальних технологій
1.2. Значення здоров'язбережувальних технологій для фізичного та психічного розвитку дошкільнят
1.3. Вплив здоров'язбережувальних технологій на емоційний стан та соціалізацію дітей
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ ІІ. ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧІ, КОРЕКЦІЙНІ ТА СУЧАСНІ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ
2.1.Особливості фізкультурно-оздоровчих технологій
2.2. Корекційні технології: арт-терапія, казкотерапія, бібліотерапія, музикотерапія та ізотерапія
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ ІІІ. ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ РОБОТІ З ДІТЬМИ ІЗ ЗПР
3.1. Методичні рекомендації щодо оптимізації розвитку здоров'язберігаючих навичок дошкільнят
3.2. Практичний матеріал для занять з дітьми для збереження емоційного та фізичного здоров'я
Висновки до третього розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.