2023 рік, 91 ст. Список використаних джерел містить 43 найменування. У роботі вміщено 3 рисунки та 1 таблиця
ЗМІСТ
ВСТУП
1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО НАВКОЛИШНІЙ СВІТ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ
1.1 Особливості формування уявлень про навколишній світ у дітей молодшого шкільного віку
1.2 Психолого-педагогічна характеристика дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями
1.3 Особливості формування уявлень про навколишній світ у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями
1.4. Шляхи формування уявлень про навколишній світ у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями засобами казкотерапії
Висновки до першого розділу
2. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО НАВКОЛИШНІЙ СВІТУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ КАЗКОТЕРАПІЇ
2.1 Науково-методичні засади дослідження процесу формування уявлень про навколишній світ у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями засобами казкотерапії
2.2 Методика визначення рівня сформованості уявлень про навколишній світ у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями
2.3 Особливості формування уявлень про навколишній світ у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями засобами казкотерапії
2.4 Загальні психолого-педагогічні умови формування уявлень про навколишній світ у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями засобами казкотерапії
Висновки до другого розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.