2023 рік, 66 ст. Список використаних джерел містить 40 найменувань. У роботі вміщено 8 таблиць
ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ КАЗКИ ЯК МЕТОДУ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Зміст та значення гуманістичного виховання у розвитку дітей дошкільного віку
1.2. Види казок та їх роль у гуманістичному вихованні дітей дошкільного віку
1.3. Стан проблеми використання казки як методу гуманістичного виховання дітей дошкільного віку у практиці роботи закладів дошкільної освіти
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ КАЗКИ ЯК МЕТОДУ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1. Способи використання казки як методу гуманістичного виховання дітей дошкільного віку на заняттях у закладі дошкільної освіти
2.2. Система вправ для формування гуманістичних переконань у дітей дошкільного віку за допомогою казки
2.3. Діагностика рівня гуманістичного виховання у дітей дошкільного віку
2.4. Методичні рекомендації щодо використання казки як методу гуманістичного виховання дітей дошкільного віку
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
АНОТАЦІЇ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.