2022 рік, 61 ст. Список використаних джерел містить 46 найменувань. У роботі вміщено 2 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ |
1.1 Поняття та особливості комунікативної компетентності |
1.2 Застосування інформаційно-комунікативних технологій у формуванні іншомовної компетентності |
1.3 Вплив інформаційно-комунікативних технологій на формуванні іншомовної комунікативної комптентності майбутніх вчителів іноземних мов |
Висновки до розділу 1 |
РОЗДІЛ 2 ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ |
2.1 Організація та методики дослідження |
2.2 Організація дослідження |
2.2.1 Структурно-функціональна модель формування інформаційно комунікативної компетентності майбутніх вчителів засобами мультимедійних технологій навчання |
Висновки до розділу 2 |
ВИСНОВКИ |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.