2022 рік, 44 ст. Список використаних джерел містить 108 найменувань. У роботі вміщено 1 таблиця.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ЧЕРЕЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОБЛЕМНИХ МЕТОДІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ
1.1. Зміст основних базових понять та категорій дослідження
1.2. Сутність проблемного підходу в навчанні
1.3. Умови та особливості методики впровадження
проблемних методів у процес вивчення біології
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ БІОЛОГІЇ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ШКОЛЯРІВ
2.1. Матеріал та методика організації констатувального
експерименту
2.2. Результати первинного констатувального експерименту
2.3. Уроки біології з елементами проблемного навчання
2.4. Аналіз ефективності впровадження проблемного
навчання для формування пізнавальної активності учнів
ЗАГАЛЬНІ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.