2023 рік, 67 ст. Список використаних джерел містить 66 найменувань. У роботі вміщено 8 рисунків та 19 таблиць
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РОЗШИРЕННЯ ЗЕД
1.1. Сутність та роль стратегій у розвитку ЗЕД підприємства
1.2. Основні стратегії розвитку ЗЕД
1.3. Тенденції та перспективи розвитку ЗЕД
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РОЗШИРЕННЯ ЗЕД НА ПРИКЛАДІ ІНТЕЛКОМ
2.1. Аналіз діяльності Інтелком
2.2. Аналіз ефективності ЗЕД та перспективи розширення діяльності на зовнішніх ринках
2.3. Оцінка ефективності стратегій підприємства на зовнішніх ринках
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА ІНТЕЛКОМ В УМОВАХ РОЗШИРЕННЯ ЗЕД
3.1. Визначення стратегічних цілей підприємства «Інтелком» у контексті ЗЕД
3.2. Вибір стратегічних напрямків розвитку підприємства «Інтелком»
3.3. Організаційні заходи та оцінка ефективності для успішного впровадження стратегії розвитку
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.