2023 рік, 115 ст. Список використаних джерел містить 64 найменування. Робота включає 11 рисунків, 54 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ
ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ
1.1. Сутність маркетингової товарної політики підприємства та її складових
1.2. Методи формування асортиментної політики підприємства сфери громадського харчування
1.3. Особливості управління асортиментною політикою на підприємствах сфери громадського харчування
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ РЕСТОРАНУ «BEERJA»
2.1.Характеристика діяльності підприємства та його економічна характеристика
2.2. Аналіз ринку ресторанних послуг
2.3. Оцінка асортименту послуг в ресторані «BeerJa»
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ
АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ
РЕСТОРАНУ «BEERJA»
3.1. Розроблення стратегії асортиментної політики підприємства на ринку ресторанних послуг
3.2. Обґрунтування концепції нового асортименту продукції та послуг для ресторана BeerJa
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ
ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.