2024 рік, 70 ст. Список використаних джерел містить 29 найменувань
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичний огляд психології в індустрії гостинності
1.1 Основні поняття та визначення психології обслуговування
1.2 Правила і стандарти спілкування персоналу з клієнтами
1.3 Вплив обслуговування на задоволення та лояльність клієнтів
РОЗДІЛ 2. Психологічні аспекти роботи персоналу
2.1 Психологія комунікації та міжособистісних відносин
2.2 Підхід до вирішення конфліктів та стресових ситуацій
РОЗДІЛ 3. Аналіз якості обслуговування в Україні. Поліпшення процесу обслуговування як психологічний аспект
3.1 Аналіз обслуговування з точки зору психології
3.2 Методи навчання персоналу психології обслуговування
3.3 Розробка інновацій для удосконалення навчання персоналу в обслуговуванні клієнтів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.