Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
800 грн

УДОСКОНАЛЕННЯ НАПРЯМІВ ТА ФОРМ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

В наявності
800 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
70

2024 рік, 70 ст. Список використаних джерел містить 29 найменувань

ЗМІСТ

ВСТУП 

РОЗДІЛ 1. Теоретичний огляд психології в індустрії гостинності 

1.1 Основні поняття та визначення психології обслуговування

1.2 Правила і стандарти спілкування персоналу з клієнтами

1.3 Вплив обслуговування на задоволення та лояльність клієнтів

РОЗДІЛ 2. Психологічні аспекти роботи персоналу

2.1 Психологія комунікації та міжособистісних відносин

2.2 Підхід до вирішення конфліктів та стресових ситуацій

РОЗДІЛ 3. Аналіз якості обслуговування в Україні. Поліпшення процесу обслуговування як психологічний аспект

3.1 Аналіз обслуговування з точки зору психології

3.2 Методи навчання персоналу психології обслуговування

3.3 Розробка інновацій для удосконалення навчання персоналу в обслуговуванні клієнтів

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
70

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net