2024 рік, 80 ст. Список використаних джерел містить 33 найменування. У роботі вміщено 2 таблиці, 25 рисунків
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ RADISSON HOTEL GROUP
1.1. Історія створення та розвитку Radisson Hotel Group
1.2. Корпоративна культура і стандарти обслуговування Radisson Hotel Group
1.3. Бренд-портфоліо Radisson Hotel Group
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДІВ RADISSON HOTEL GROUP НА РИНКУ ГОСТИННОСТІ УКРАЇНИ
2.1. Сучасні тенденції розвитку ринку гостинності в Україні
2.2. Позиціонування брендів міжнародних готельних мереж в Україні
2.3. Представлення брендів Radisson Hotel Group на ринку гостинності України
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗШИРЕННЯ БРЕНДІВ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ RADISSON HOTEL GROUP
3.1. Стратегії розширення брендів Radisson Hotel Group
3.2. Перспективні напрями розширення брендів міжнародної мережі Radisson Hotel Group в Україні
Висновки до розділу 3
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.