Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 000 грн

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗШИРЕННЯ БРЕНДІВ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ RADISSON HOTEL GROUP НА РИНКУ ГОСТИННОСТІ УКРАЇНИ

В наявності
1 000 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
80

2024 рік, 80 ст. Список використаних джерел містить 33 найменування. У роботі вміщено 2 таблиці, 25 рисунків

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ RADISSON HOTEL GROUP

1.1. Історія створення та розвитку Radisson Hotel Group

1.2. Корпоративна культура і стандарти обслуговування Radisson Hotel Group

1.3. Бренд-портфоліо Radisson Hotel Group

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДІВ RADISSON HOTEL GROUP НА РИНКУ ГОСТИННОСТІ УКРАЇНИ

2.1.  Сучасні тенденції розвитку ринку гостинності в Україні

2.2.  Позиціонування брендів міжнародних готельних мереж в Україні

2.3. Представлення брендів Radisson Hotel Group на ринку гостинності України
Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗШИРЕННЯ БРЕНДІВ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ RADISSON HOTEL GROUP

3.1. Стратегії розширення брендів Radisson Hotel Group

3.2. Перспективні напрями розширення брендів міжнародної мережі Radisson Hotel Group в Україні

Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
80

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net