В наявності
1 000 грн
Характеристики:
(дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
66
2024 рік, 66 ст. Список використаних джерел містить 73 найменування. У роботі вміщено 4 рисунки та 4 таблиці
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМНИХ РОЛИКАХ
1.1. Психологічний вплив та теоретичний аспект сексуалізації в рекламі
1.2 Фактори, які впливають на ефективність сексуалізованої реклами
1.3. Аналіз, проблема та наслідки використання об’єктивації і сексуалізації в українській рекламі
2.1. Організація та методи дослідження
2.2. Обгрунтування психодіагностичного інструментарію та вибірки дослідження
2.3 Результати емпіричного дослідження, та їх аналіз та інтерпретація
Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
66
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.