Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 000 грн

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СЕКСУАЛІЗАЦІЇ ЯК ПРИЙОМУ ВПЛИВУ В УКРАЇНСЬКІЙ РЕКЛАМІ

В наявності
1 000 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
66

2024 рік, 66 ст. Список використаних джерел містить 73 найменування. У роботі вміщено 4 рисунки та 4 таблиці

ЗМІСТ

Вступ

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ  ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМНИХ РОЛИКАХ

1.1. Психологічний вплив та теоретичний аспект сексуалізації в рекламі

1.2 Фактори, які впливають на ефективність сексуалізованої реклами

1.3. Аналіз, проблема та наслідки використання об’єктивації і сексуалізації в українській рекламі 

РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ  ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ СЕКСУАЛІЗАЦІЇ ЯК ПРИЙОМУ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМНИХ РОЛИКАХ

2.1. Організація та методи дослідження

2.2. Обгрунтування психодіагностичного інструментарію та вибірки дослідження

2.3 Результати емпіричного дослідження, та їх аналіз та інтерпретація

Висновок

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Додатки 

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
66

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net