Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 200 грн

СОЦМЕРЕЖІ ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ

В наявності
1 200 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
90

2024 рік, 90 ст. Список використаних джерел містить 63 найменування. У роботі вміщено 8 рисунків 

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЇ СУСПІЛЬНОГО ДІАЛОГУ

1.1. Стратегічні комунікації: визначення та інтерпретація феномена

1.2. Соціальні мережі як  інструмент реалізації PR-комунікацій

РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ЗСУ НА СТОРІНКАХ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ

2.1.Наративи ЗСУ 

2.2. Порівняльний аналіз стратегій та методів використання соціальних мереж у комунікаційних стратегіях ЗС України та Великобританії

РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК КОМУНІКАЦІЙНОГО PR-ІНСТРУМЕНТУ ЗСУ

3.1. Розробка контент-стратегії для досягнення комунікаційних та  PR-цілей

3.2. Заходи з кризисного PR та реагування на ситуації у соціальних мережах

 ВИСНОВОК

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
90

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net