2024 рік, 90 ст. Список використаних джерел містить 63 найменування. У роботі вміщено 8 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЇ СУСПІЛЬНОГО ДІАЛОГУ
1.1. Стратегічні комунікації: визначення та інтерпретація феномена
1.2. Соціальні мережі як інструмент реалізації PR-комунікацій
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ЗСУ НА СТОРІНКАХ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ
2.1.Наративи ЗСУ
2.2. Порівняльний аналіз стратегій та методів використання соціальних мереж у комунікаційних стратегіях ЗС України та Великобританії
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК КОМУНІКАЦІЙНОГО PR-ІНСТРУМЕНТУ ЗСУ
3.1. Розробка контент-стратегії для досягнення комунікаційних та PR-цілей
3.2. Заходи з кризисного PR та реагування на ситуації у соціальних мережах
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.