2024 рік, 50 ст. Список використаних джерел містить 29 найменувань. У роботі вміщено 9 таблиць, 1 рисунок
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1. ВИБІР КОПІНГ-СТРАТЕГІЙ ВЧИТЕЛЯМИ ПІД ЧАС ВІЙНИ |
1.1. Психологічні захисти та копінг-стратегії в професійній діяльності вчителя |
1.2. Копінг-стратегії в контексті війни |
1.3. Теоретична модель вибору копінг-стратегій вчителями освітніх закладів |
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ВІЙНИ |
2.1. Мета, завдання, методика та організація констатувального етапу дослідження |
2.2. Експериментальне вивчення особливостей копінг-стратегій педагогів загальноосвітніх шкіл |
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИКОРИСТАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЗАХИСТІВ ТА РОЗВИТКУ КОПІНГ-СТРАТЕГІЙ ВЧИТЕЛІВ |
3.1. Методологічні основи оптимізації використання психологічних захистів та розвитку копінг-стратегій вчителів |
3.2. Тренінгова програма розвитку продуктивних копінг-стратегій в контексті забезпечення психологічного здоров'я та благополуччя освітнього персоналу в умовах війни |
ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.