2024 рік, 109 ст. Список використаних джерел містить 60 найменувань. У роботі вміщено 10 таблиць, 6 рисунків
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. НАУКОВІ ТА ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХ З УРАХУВАННЯМ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО АСПЕКТУ
1.2. Мовленнєві здібності учнів і креативність як запорука досконалої навчальної діяльності
1.4. Текстоцентричний підхід до розвитку мовлення старшокласників
2.1. Психологічні характеристики учня як суб’єкта педагогічної взаємодії
2.2. Психолінгвістичні умови розвитку усного й писемного мовлення при текстоцентричному підході до мовних одиниць
2.3. Основні підходи до формування мовленнєвої компетентності учнів
3.1. Перспективи поліпшення навчання мовлення на уроках з української мови в старших класах
3.3. Система вправ вивчення української мови в старших класах з урахуванням соціокультурного аспекту
3.4. Спостереження за ходом експерименту
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.