Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 200 грн

СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХ

В наявності
1 200 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
60

2024 рік, 109 ст. Список використаних джерел містить 60 найменувань. У роботі вміщено 10 таблиць, 6 рисунків

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ І. НАУКОВІ ТА ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ДО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХ З УРАХУВАННЯМ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО АСПЕКТУ

1.1. Текст і дискурс у вивченні  української мови в старших класах з урахуванням соціокультурного аспекту 

1.2. Мовленнєві здібності учнів і креативність як запорука досконалої навчальної діяльності  

1.3. Методи, прийоми і засоби формування мовленнєвої компетентності учнів на уроках з української мови в старших класах з урахуванням соціокультурного аспекту                                                                                         

1.4. Текстоцентричний підхід до розвитку  мовлення старшокласників      

Висновки до І розділу             

РОЗДІЛ ІІ. ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ  МОВЛЕННЯ УЧНІВ  З УРАХУВАННЯМ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО АСПЕКТУ     

2.1. Психологічні характеристики учня як суб’єкта педагогічної взаємодії 

2.2. Психолінгвістичні умови розвитку усного й писемного мовлення при текстоцентричному підході до мовних одиниць  

2.3. Основні підходи до формування мовленнєвої компетентності учнів 

2.4. Соціокультурний аспект та закономірності формування мовленнєво-комунікативної компетенції старшокласників     

Висновки до ІІ розділу                                                                                       

РОЗДІЛ ІІІ. ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ З УРАХУВАННЯМ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО АСПЕКТУ           

3.1. Перспективи поліпшення навчання  мовлення на уроках з української мови в старших класах                                                                                                    

3.2. Розробка методичного забезпечення реалізації соціокультурного аспекту вивчення української мови в старших класах                                               

3.3. Система вправ вивчення української мови в старших класах з урахуванням соціокультурного аспекту                                                                                  

3.4. Спостереження за ходом експерименту                                                           

 3.5. Результати педагогічного експерименту                                                         

Висновки до  ІІІ розділу 

ВИСНОВКИ 

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ                                                           

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
60

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net