2024 рік, 110 ст. Список використаних джерел містить 70 найменувань. У роботі вміщено 17 таблиць, 2 рисунки
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЙ |
1.1. Сутність та види сучасних бізнес-стратегій |
1.2. Фактори, що впливають на вибір стратегії підприємства |
1.3. Методи оцінки ефективності бізнес-стратегій |
Висновки до першого розділу |
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА "НОВА ПОШТА" |
2.1 Огляд діяльності та стратегічного розвитку компанії |
2.2 Аналіз існуючої стратегії компанії на ринку логістичних послуг |
2.3 Оцінка конкурентних переваг і позицій компанії |
Висновки до 2 розділу |
РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ |
3.1. Пропозиції щодо вдосконалення поточної стратегії |
3.2. Розробка альтернативних стратегічних напрямів розвитку |
3.3. Оцінка ризиків і перспектив впровадження нових стратегій |
Висновки до третього розділу |
ВИСНОВКИ |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.