2024 рік, 90 ст. Список використаних джерел містить 76 найменувань. У роботі вміщено 8 таблиць, 1 рисунок
ЗМІСТ
1.1 Поняття та визначення комунікативної культури
1.2 Особливості поведінки в загальному та професійному середовищі
1.2 Спілкування як важливий аспект професійної діяльності працівників автосервісу
1.3 Особливості професійного спілкування у сфері автосервісу
РОЗДІЛ 2: ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
2.1 Організація емпіричного дослідження та описання психодіагностичних методик дослідження .
2.2. Аналіз групових результатів за психодіагностичними методиками.
РОЗДІЛ 3.РОЗРОБКА ТА ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГОВОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПРАЦІВНИКІВ АВТОСЕРВІСУ
3.1. Розробка та проведення тренінгової програми.
3.2 Перевірка ефективності тренінгової програми
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.