Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
800 грн

Психологічні особливості комунікативної культури працівників автосервісу

В наявності
800 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
90

2024 рік, 90 ст. Список використаних джерел містить 76 найменувань. У роботі вміщено 8 таблиць, 1 рисунок

ЗМІСТ

Вступ

РОЗДІЛ 1

1.1 Поняття та визначення комунікативної культури

1.2 Особливості поведінки в загальному та професійному середовищі

1.2 Спілкування як важливий аспект професійної діяльності працівників автосервісу

1.3 Особливості професійного спілкування у сфері автосервісу

РОЗДІЛ 2: ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ

2.1 Організація емпіричного дослідження та описання психодіагностичних методик дослідження .

2.2. Аналіз групових результатів за психодіагностичними методиками.

Висновок до розділу 2

РОЗДІЛ 3.РОЗРОБКА ТА ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГОВОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПРАЦІВНИКІВ АВТОСЕРВІСУ

3.1. Розробка та проведення тренінгової програми.

3.2 Перевірка ефективності тренінгової програми

Список використаної літератури

Додатки

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
90

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net