Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
800 грн

Особливості комунікації працівників кол-центру та їх психокорекція

В наявності
800 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
81

2024 рік, 81 ст. Список використаних джерел містить 55 найменувань. У роботі вміщено 1 рисунок та 8 таблиць

ЗМІСТ

ВСТУП

Розділ 1. Теоретичний аналіз поняття комунікації як психологічного явища та проблеми комунікативної взаємодії працівників

1.1 Сутність поняття комунікації та її основні принципи

1.2 Види комунікаціїйної взаємодії працівників та їх вплив на ефективність роботи

Висновки до 1-го розділу

Розділ 2. Експериментальне дослідження комунікативних особливостей працівників колл-центру

2.1. Організація процесу дослідження

2.1.1. Дизайн дослідження

2.1.2. Методологія та методи дослідження

2.1.3. Формування вибірки досліджуваних

2.2 Результати експериментального дослідження

2.3. Аналіз результатів дослідження

Висновки до 2-го Розділу

Розділ 3. Обгрунтування психокорекційних заходів, спрямованих на підвищення комунікативної компетентності працівників колл-центру

3.1 Характеристика методів психокорекційного підвищення комунікативної компетентності

3.2 Розвиток програм психокорекції та тренінгів для працівників колл-центру

Висновки до 3-го Розділу

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
81

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net