2024 рік, 67 ст. Список використаних джерел містить 51 найменування. У роботі вміщено 7 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
1.1.Проблема виховання самостійності молодших школярів
1.2.Психолого-педагогічне тлумачення відповідальності
1.3.Шляхи розвитку навичок відповідальності та самостійності молодших школярів у групах продовженого дня
Висновок до 1 розділу
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ТА САМОСТІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ГПД
2.1.Характеристика вибірки досліджуваних та етапи дослідження
2.2.Експериментальна апробація запропонованої програми
2.3.Аналіз отриманих результатів
Висновок до 2 розділу
РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ТА САМОСТІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.