2024 рік, 66 ст. Список використаних джерел містить 40 найменувань. У роботі вміщено 4 таблиці, 6 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ПРИКМЕТНИКОВОГО СЛОВНИКА У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ
1.1. Сутність поняття «прикметниковий словник»
1.2. Особливості формування лексики у дітей із ЗНМ
1.3. Принципи формування прикметникового словника у дітей молодшого шкільного віку з загальним недорозвитком мовлення
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ПРИКМЕТНИКОВОГО СЛОВНИКА У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ
2.1. Організація та методи дослідження
2.2. Рівні сформованості прикметникового словника у дітей молодшого шкільного віку з загальним недорозвитком мовлення
2.3. Рекомендації щодо формування прикметникового словника у дітей молодшого шкільного віку з загальним недорозвитком мовлення
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.