2023 рік, 59 ст. Список використаних джерел містить 52 найменування. У роботі вміщено 2 рисунків та 1 таблиця
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ В АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДО УМОВ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА
1.1. Соціально-педагогічна підтримка дітей з особливими освітніми потребами як наукова проблема
1.2. Суть соціально-педагогічної діяльності асистента вчителя в адаптації дітей з особливими освітніми потребами до умов інклюзивного середовища
1.3. Сучасний стан соціально-педагогічної діяльність асистента вчителя в адаптації дітей з особливими освітніми потребами до умов інклюзивного середовища
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ОБҐРУНТУВАННЯ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ КОМПЛЕКСУ ЗАСОБІВ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНІСТЬ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ В АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДО УМОВ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА
2.1. Теоретичне обґрунтування комплексу засобів соціально-педагогічної діяльність асистента вчителя в адаптації дітей з особливими освітніми потребами до умов інклюзивного середовища
2.2. Реалізація комплексу засобів соціально-педагогічної діяльність асистента вчителя в адаптації дітей з особливими освітніми потребами до умов інклюзивного середовища
2.3. Перевірка ефективності реалізації комплексу засобів дітей з особливими освітніми потребами до умов інклюзивного середовища
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.