Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 000 грн

Організаційно-методичне підґрунтя навчання математики в інклюзивному класі початкової школи

В наявності
1 000 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
58

2023 рік, 58 ст. У роботі вміщено 1 рисунок та 2 таблиці

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ

1.1 Основні дефініції дослідження

1.2 Стан дослідження проблеми в науково-методичній літературі

Висновки до першого розділу

РОЗДІЛ 2. ДИДАКТИКО - МЕТОДИЧНИЙ БЛОК. МОДЕЛЮВАННЯ УРОКУ МАТЕМАТИКИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

2.1. Концептуальні ідеї моделювання уроку математики в інклюзивному класі

2.2. Реалізація моделювання уроку математики в інклюзивному класі початкової школи

Висновки до другого розділу

РОЗДІЛ 3. ТЕХНОЛОГІЧНИЙ БЛОК. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ УРОКУ МАТЕМАТИКИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ

3.1. Критерії та рівні готовності вчителя до навчання математики в інклюзивному класі

3.2. Організаційно-методичні рекомендації щодо створення моделі навчання в інклюзивному класі початкової школи

Висновки до третього розділу

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
58

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися