2023 рік, 58 ст. У роботі вміщено 1 рисунок та 2 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЛОК. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ
1.1 Основні дефініції дослідження
1.2 Стан дослідження проблеми в науково-методичній літературі
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. ДИДАКТИКО - МЕТОДИЧНИЙ БЛОК. МОДЕЛЮВАННЯ УРОКУ МАТЕМАТИКИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
2.1. Концептуальні ідеї моделювання уроку математики в інклюзивному класі
2.2. Реалізація моделювання уроку математики в інклюзивному класі початкової школи
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ 3. ТЕХНОЛОГІЧНИЙ БЛОК. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ УРОКУ МАТЕМАТИКИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ
3.1. Критерії та рівні готовності вчителя до навчання математики в інклюзивному класі
3.2. Організаційно-методичні рекомендації щодо створення моделі навчання в інклюзивному класі початкової школи
Висновки до третього розділу
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.