2022 рік, 90 ст. Список використаних джерел містить 48 найменувань. У роботі вміщено 20 таблиць, 3 рисунки
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ
1.1 Сутність та характеристики маркетингового управління розвитком промислового підприємства
1.2 Роль управління розвитком промислового підприємства відповідно до маркетингових стратегій
1.3 Методи та особливості маркетингового управління розвитком промислового підприємства на ринку машинобудування
Висновки до 1 розділу
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА ДП "ДАРНИЦЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
2.1. Загальна характеристика ДП "ДАРНИЦЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
2.2. Аналіз впливу чинників на маркетингове управління розвитком ДП "ДАРНИЦЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
2.3. Оцінка ефективності маркетингового управління розвитком ДП "ДАРНИЦЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Висновок до 2 розділу
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ДП "ДАРНИЦЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
3.1. Обґрунтування вибору маркетингової стратегії розвитку ДП "ДАРНИЦЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" в умовах нестабільності
3.2. Розробка заходів щодо реалізації маркетингової стратегії розвитку ДП "ДАРНИЦЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
3.1. Розрахунок прогнозної ефективності заходів та пропозицій
Висновки до 3 розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.