2024 рік, 75 сторінок, 87% унікальності. Список використаних джерел містить 55 найменувань. У роботі вміщено 20 таблиць, 3 рисунки
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНЮВАННЯ РИНКОВОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність та значення ринкової привабливості підприємства
1.2. Основні фактори, що впливають на ринкову привабливість підприємства
1.3. Методи та інструменти оцінки ринкової привабливості
РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА РИНКОВОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ТОВ «ТЕСТІ ФУД»
2.1. Маркетингова характеристика ТОВ «Тесті фуд»
2.2. Дослідження ринкової привабливості ТОВ «Тесті фуд»
2.2.1. Оцінювання конкурентоспроможності досліджуваного підприємства за матрицею Мак-Кінсі
2.2.2. Дослідження ринкової привабливості за методом побудови багатокутника конкурентоспроможності підприємства
РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РИНКОВОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ТОВ «ТЕСТІ ФУД»
3.1. Розробка стратегічних напрямів та пропозицій щодо підвищення ринкової привабливості ТОВ «Тесті фуд»
3.2. Оцінка економічної ефективності запропонованого заходу «Організація виробництва нового виду морозива «Йогуртова прохолода», спрямованого на поліпшення ринкової привабливості підприємства
3.2.1. Маркетингове обґрунтування впровадження запропонованого заходу
3.2.2. Розроблення бюджету маркетингу заходу «Організація виробництва нового виду морозива «Йогуртова прохолода»
3.2.3. Визначення очікуваних результатів від впровадження запропонованого заходу
3.3. Оцінювання впливу впровадження запропонованого заходу на показники роботи ТОВ «Тесті фуд»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.