2023 рік, 60 ст. Робота включає 9 рисунків, 2 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ВМІННЯ СПІВПРАЦЮВАТИ З ІНШИМИ ЛЮДЬМИ У ПРОСТОРІ НУШ ЗАСОБАМИ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА
1.1. Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми компетентнісного підходу та формування ключових компетентностей
1.2. Зміст поняття «вміння співпрацювати з іншими людьми» та особливості його формування у просторі НУШ
1.3. Особливості педагогіки партнерства та її впровадження в освітньому просторі НУШ
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ II. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ВМІННЯ СПІВПРАЦЮВАТИ З ІНШИМИ ЛЮДЬМИ У ПРОСТОРІ НУШ ЗАСОБАМИ ПЕДАГОГІКИ — ПАРТНЕРСТВА
2.1. Стан сформованості у молодших школярів «вміння співпрацювати» в освітньому процесі початкової школи
2.2. Педагогічні умови формування у молодших школярів вміння співпрацювати засобами педагогіки-партнерства
2.3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи та методичні рекомендації
Висновки до другого розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.