2021 рік, 81 ст. Список використаних джерел містить 44 найменувань. Робота включає 6 рисунків, 20 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ І ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК
1.1 Сутність і основні етапи розробки і виведення нового товару на зовнішній ринок
1.2 Технологія виведення нових товарів на зовнішній ринок
1.3 Заходи по просуванню нових товарів
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ ТОВ «ДАФМІ» (м. ДНІПРО) І РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ І ВИВЕДЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ
2.1 Загальна характеристика підприємства ТОВ «ДАФМІ» (м. ДНІПРО)
2.2 Асортимент продукції ТОВ «ДАФМІ» (м. ДНІПРО)
2.3 Рекомендації щодо розробки та виведенню нового продукту ТОВ «ДАФМІ» (м. ДНІПРО) на зовнішній ринок
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.