2024 рік, 102 ст. Унікальність роботи - 80%. Список використаних джерел містить 42 найменування. У роботі вміщено 1 таблиця, 7 рисунків
Хочете дізнатися більше про роботу? Перегляньте відеоогляд
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні засади формування культурологічної компетентності учнів під час вивчення об'єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО в шкільних географічних курсах
1.1. Специфіка застосування компетентнісного підходу в сучасній шкільній географічній освіті
1.2. Поняття та зміст культурологічної компетентності
1.3. Особливості формування культурологічної компетентності на уроках географії в ЗЗСО
Розділ 2. Методичні основи формування культурологічної компетентності учнів на прикладі вивчення об'єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО в шкільних курсах географії
2.1 Об'єкти Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО як об'єкт вивчення географії
2.2 Об'єкти Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО в структурі шкільних курсів географії
2.3. Методика вивчення об'єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО на уроках географії в контексті формування культурологічної компетентності учнів
Розділ 3. Шляхи вдосконалення процесу вивчення об'єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО в шкільних курсах географії в розрізі формування культурологічної компетентності учнів
3.1 Методична розробка уроку географії, що передбачає вивчення об'єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО
3.2 Методичні рекомендації щодо вдосконалення процесу формування культурологічної компетентності учнів під час вивчення об’єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО у шкільних курсах географії
Висновки
Список використаних джерел та літератури
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.