2023 рік, 66 ст. Список використаних джерел містить 59 найменувань. У роботі вміщено 1 рисунок та 2 таблиці
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІВ ВЛАДИ
1.1 Теоретичні основи визначення поняття іміджу
1.2 Методологія дослідження іміджу органів влади
1.3 Зарубіжний досвід формування іміджу органів влади
2.1 Чинники розвитку комунікативних інструментів іміджу на прикладі Міністерства оборони України
2.2 Нормативно-правове забезпечення органів державної виконавчої влади
2.3 Сучасний стан системи формування іміджу в Україні
3.1 Модель удосконалення інструментів
3.2 Рекомендації щодо вдосконалення іміджу
3.3 Програма удосконалення комунікативних інструментів формування іміджу
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.