Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 000 грн

Комунікативні засоби забезпечення позитивного іміджу органів виконавчої влади

В наявності
1 000 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
66

2023 рік, 66 ст. Список використаних джерел містить 59 найменувань. У роботі вміщено 1 рисунок та 2 таблиці

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІВ ВЛАДИ

1.1 Теоретичні основи визначення поняття іміджу

1.2 Методологія дослідження іміджу органів влади

1.3 Зарубіжний досвід формування іміджу органів влади

РОЗДІЛ ІІ. ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНЯ/СТАНУ РОЗРОБКИ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНІ ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІВ ВЛАДИ

2.1 Чинники розвитку комунікативних інструментів іміджу на прикладі Міністерства оборони України

2.2 Нормативно-правове забезпечення органів державної виконавчої влади

2.3 Сучасний стан системи формування іміджу в Україні

РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЦЕНТРАЛЬНОГО ОРГАНУ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ

3.1 Модель удосконалення інструментів

3.2 Рекомендації щодо вдосконалення іміджу

3.3 Програма удосконалення комунікативних інструментів формування іміджу

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
66

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net