2024 рік, 50 ст. Список використаних джерел містить 38 найменувань. У роботі вміщено 1 таблиця, 1 рисунок
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ УСНОГО ОБЧИСЛЕННЯ
1.1. Поняття культури усного обчислення у педагогічній літературі
1.2. Значення усних обчислень для розвитку математичних здібностей учнів
1.3. Психолого-педагогічні аспекти формування навичок усного обчислення
1.4. Аналіз нормативно-методичних документів щодо формування культури усного обчислення
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ УСНОГО ОБЧИСЛЕННЯ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
2.1. Організація навчального процесу з акцентом на усні обчислення
2.2. Використання інтерактивних методів навчання для розвитку навичок усного рахунку
2.3. Застосування дидактичних ігор та вправ у формуванні культури усного обчислення
2.4. Роль самостійної роботи учнів у вдосконаленні навичок усного рахунку
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ УСНОГО ОБЧИСЛЕННЯ
3.1. Організація педагогічного експерименту
3.2. Характеристика вибірки учнів
3.3. Аналіз результатів експерименту
3.4. Рекомендації щодо впровадження розробленої методики у практику навчання
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.