2024 рік, 28 сторінок, 90% унікальності. Робота містить 13 джерел, 7 таблиць
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРВІСНИХ ПІДПРИЄМСТВ
1.1. Поняття та особливості маркетингової діяльності у сфері послуг
1.2. Сутність та складові маркетингового комплексу (4P, 7P) для сервісних підприємств
1.3. Вплив зовнішнього середовища на маркетингову діяльність у сфері туризму та паломництва
1.4. Сучасні тенденції розвитку маркетингових стратегій у сфері релігійного туризму
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ LG MONESTIR MONTSERRAT
2.1. Загальна характеристика LG Monestir Montserrat як сервісного підприємства
2.2. Аналіз ринку та конкурентного середовища LG Monestir Montserrat
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ LG MONESTIR MONTSERRAT
3.1. Оптимізація маркетингових стратегій для залучення нових клієнтів
3.2. Використання цифрового маркетингу та соціальних мереж у просуванні послуг
3.3. Розширення спектру послуг та впровадження інноваційних рішень
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.