2025 рік, 70 сторінок, 95% унікальності. Список використаних джерел містить 35 найменувань. У роботі вміщено 6 таблиць, 8 рисунків
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
1.1.Поняття та сутність формування іміджу організації
1.2.Функції, принципи та елементи формування іміджу організації
1.3.Світовий та вітчизняний досвід формування іміджу організації
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНОГО СТАНУ ТА ІМІДЖУ КОМПАНІЇ GENESIS
2.1.Загальна характеристика діяльності компанії Genesis
2.2.Аналіз фінансово-економічних показників компанії
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПОКРАЩЕННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ GENESIS
3.1.Рекомендації щодо покращення іміджу компанії
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.