2024 рік, 80 ст. Список використаних джерел містить 29 найменувань. У роботі вміщено 12 рисунків та 18 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ МІЖНАРОДНОГО БЕНЧМАРКІНГУ
1.1. Конкурентоспроможність підприємства: сутність, підходи та методологічні аспекти оцінювання
1.2. Міжнародний бенчмаркінг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Висновок до 1 розділу
2 ДІАГНОСТИКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ПРАТ “ОБОЛОНЬ” НА ЗАСАДАХ МІЖНАРОДНОГО БЕНЧМАРКІНГУ
2.1. Дослідження тенденцій розвитку підприємства та міжнародного середовища його діяльності
2.2. Діагностика конкурентоспроможності підприємства
2.3. Оцінка ринкових позицій підприємства на засадах міжнародного бенчмаркінгу
Висновок до 2 розділу
3 ПЛАН ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАХОДІВ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ПРАТ “ОБОЛОНЬ” НА ЗАСАДАХ МІЖНАРОДНОГО БЕНЧМАРКІНГУ
3.1. Розробка плану реалізації заходів для покращення конкурентоспроможності підприємства
3.2. Обґрунтування економічної доцільності запропонованих заходів
Висновок до 3 розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.