2023 рік, 78 ст. Список використаних джерел містить 70 найменувань. У роботі вміщено 4 рисунки
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ РЕСТОРАНУ
1.1 Ресторанне господарство в стратегіях розвитку туризму
1.2 Соціальна психологія поведінки туриста
1.3 Екологічні системи у способі життя, дозвіллі та поведінці під час подорожей
1.4 Світовий досвід інноваційних розробок для розширення асортименту продукції
РОЗДІЛ 2. ІНОЗЕМНИЙ ДОСВІД ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ СМАКОВИХ ВПОДОБАНЬ ТУРИСТІВ
2.1 Фактори, що впливають на формування смаків людини
2.2 Дослідження іноземних науковців
2.3. Формування кулінарного смаку: вплив комерційних операторів
3.1 Формування кулінарного смаку: стать і кулінарний смак
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.