Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 000 грн

Формування асортименту продукції ресторану на основі харчової поведінки туристів

В наявності
1 000 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
78

2023 рік, 78 ст. Список використаних джерел містить 70 найменувань. У роботі вміщено 4 рисунки

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ РЕСТОРАНУ

1.1 Ресторанне господарство в стратегіях розвитку туризму

1.2 Соціальна психологія поведінки туриста

1.3 Екологічні системи у способі життя, дозвіллі та поведінці під час подорожей

1.4    Світовий досвід інноваційних розробок для розширення асортименту продукції

РОЗДІЛ 2. ІНОЗЕМНИЙ ДОСВІД ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ СМАКОВИХ ВПОДОБАНЬ ТУРИСТІВ

   2.1 Фактори, що впливають на формування смаків людини

   2.2 Дослідження іноземних науковців

   2.3. Формування кулінарного смаку: вплив комерційних операторів

РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧИХ СМАКІВ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ РОЗВИТКУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

3.1 Формування кулінарного смаку: стать і кулінарний смак

3.2 Гостинність як емоційний досвід

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
78

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися